Výpadok elektriny? Poruchu odteraz preveríte aj nahlásite online - Novinky - Skupina ZSE
ie

Prehliadač Internet Explorer nie je podporovaný

Pre správne zobrazenie stránky vám odporúčame použiť prehliadač Firefox alebo Chrome



Výpadok elektriny? Poruchu odteraz preveríte aj nahlásite online
10.10.2022 

Ak bývate na západnom Slovensku, v prípade bezprúdia už nemusíte nikam telefonovať ani čakať na spojenie s operátorom Poruchovej linky. Vďaka bezplatnej službe „Chatbot Edo“ dokážete okamžite zistiť či nahlásiť, čo sa stalo.

Nonstop elektronického operátora Eda nájdete v chatovacom okne na stránke www.zsdis.sk/vypadok. Aj keď je jeho srdce digitálne, dokáže vás spoľahlivo sprevádzať procesom preverenia a nahlásenia poruchy.

Predovšetkým v čase kalamity, kedy vplyvom extrémneho počasia postihuje výpadok elektriny veľký počet zákazníkov, v minulosti dochádzalo k neprimeranému predĺženiu čakacej doby na spojenie s Poruchovou linkou. Tejto nepríjemnosti je odteraz možné sa vyhnúť.

Ako chatbot funguje?

Ide o webovú aplikáciu v podobe chatovacieho okna, ktoré sa nachádza v pravom dolnom rohu na stránke www.zsdis.sk/vypadok. Technológia je schopná spracovávať ľudskú konverzáciu vo forme písaného textu. Chatbot Edo „chápe“, čo mu pri nahlasovaní poruchy píšete a dokáže konverzovať tak, aby od vás získal všetky informácie, potrebné pre presné lokalizovanie a nahlásenie poruchy.

Chatbot Edo je určený výhradne na riešenie poruchových stavov – dokáže vám zistiť a napísať, čo sa na vašom odbernom mieste práve deje: či ide o poruchu, plánovanú odstávku, prípadne odpojenie z dôvodu porušenia zmluvných vzťahov. Pokiaľ ide o poruchu, ktorá ešte nebola nahlásená, dokážete s Edom zrealizovať jej nahlásenie.

V budúcnosti uvažujeme o rozšírení tejto služby pre riešenie ďalších zákazníckych požiadaviek. Zistite viac o našich službách a novinkách na www.zsdis.sk.

Táto služba funguje na distribučnom území spoločnosti Západoslovenská distribučná, a. s. (územie Bratislavského, Trnavského, Nitrianskeho a časti Trenčianskeho kraja). Chatbot Edo plnohodnotne nahrádza telefonické nahlasovanie poruchy, v prípade záujmu však zákazníci môžu naďalej využívať aj Poruchovú linku.